ОГОЛОШУЄМО НАБІР У ЛІТНЮ ШКОЛУ ДОЗВІЛЛЯ «UA CAMP» 💙💛
28.04.2025, 18:15
🔹Запрошуємо учнів 1-4 класів з 02.06 по 13.06 (10 днів) у незабутню школу дозвілля, де щодень — це нова пригода!
🔹Години роботи: з 10:00 до 17:00.
🔹Дізнатися більше та записатись до нашої «UA CAMP» можна у класних керівників.
Батькам майбутніх першокласників
Правила прийому до 1 класу на 2025-2026 навчальний рік
З 17 березня по 31 травня, триватиме прийом документів для вступу дитини до 1 класу на 2025-2026н.р.
Документи подаються одним з батьків дитини (їх законними представниками) особисто.
Документи, необхідні для зарахування до 1 класу:
- заяву про зарахування (пишеться особисто у керівника закладу освіти);
- копію та оригінал свідоцтва про народження дитини;
- копію та оригінал паспорта заявника;
- оригінал чи копію медичної довідки за формою первинної облікової документації № 086-1/о «Довідка учня загальноосвітнього навчального закладу про результати обов'язкового медичного профілактичного огляду», затвердженою наказом Міністерства охорони здоров'я України від 25 липня 2023 року N 1351;
- «Карту профілактичних щеплень» за формою № 063/о;
- документ, який підтверджує місце проживання дитини;
- у разі наявності та за бажанням одного з батьків дитини до заяви про зарахування може додаватися оригінал або копія висновку ІРЦ про комплексну (чи повторну) психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини.
Присутність дитини під час подання заяви не є обов'язковою.
Першочергово до 1 класу зараховуються діти:
•місце проживання яких, чи одного з батьків, на території обслуговування закладу освіти підтверджене документально;
•які є рідними (усиновленими) братами та/або сестрами дітей, які здобувають освіту у цьому закладі;
•які є дітьми працівників цього закладу освіти;
*дітей, зареєстрованих як внутрішньо переміщених.
Для підтвердження інформації про місце проживання дитини надається оригінал одного з таких документів (за вибором особи, яка подає заяву):
• паспорт громадянина України (тимчасове посвідчення громадянина України, посвідка на постійно проживання, посвідка на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист, довідка про звернення за захистом в Україні) одного з батьків дитини чи законних представників;
• довідка про реєстрацію місця проживання особи(дитини або одного з її батьків чи законних представників) за формою згідно з додатком 13 до Правил реєстрації місця проживання, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 2 березня 2016 р. N9 207 (Офіційний вісник України. 2016 р. N9 28. ст. 1108).
• довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи за формою згідно з додатком до Порядку оформлення і видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 жовтня 2014 р. N9 509 'Про облік внутрішньо переміщених осіб" (Офіційний вісник України, 2014 р., № 81, ст. 2296; 2015 р., N9 70. ст. 2312; 2016 р.. № 46. ст 1669);
Перелік території обслуговування середньої загальноосвітньої школи № 97 м. Львова:
Вул. Абхазька, вул. Д. Багалія, вул. Дж. Леннона, вул. І.Миколайчука,10-40, (парні), 11, вул. Віри Надії Любові, вул. Очеретяна, вул. Плугова, 12-14, вул. Розточчя, вул. К. Студинського, вул. В. Щурата, вул. Якутська, вул. Нагірна, 46-114(парні), 51-115 (непарні).
ВСЕУКРАЇНСЬКА ОЛІМПІАДА З ХІМІЇ ЛНУ ім. І. ФРАНКА
26.04.2025, 22:02
Учні 10-А класу Софія Павляк та Віталій Пакліковський вибороли ІІІ місце та стали призерами Всеукраїнської олімпіади з хімії Львівського національного університету ім. І. Франка.
Вітаємо наших учнів та їх наставницю - вчительку хімії Аліну Яцько - з чудовим досягненням! Щиро пишаємося вами!
Бажаємо подальших наукових звершень, нових перемог і невичерпного натхнення!
Відділ освіти Шевченківського та Залізничного районів м.Львова
Виступили в групі Е «Шкільна футзальна ліга – Шевченківський район» та посіли почесне ІІ місце!
26.04.2025, 15:36
Вітаємо наших талановитих дипломантів Міського відкритого фестивалю "Великоднє сонечко – 2025"!
26.04.2025, 15:38
День відкритих дверей
24.04.2025, 14:10
ШАНОВНІ СТАРШОКЛАСНИКИ!
Запрошуємо Вас та Ваших батьків на День відкритих дверей кафедри економіки підприємства та інвестицій Національного університету «Львівська політехніка».
Це чудова нагода побачити, як функціонує сучасна економічна освіта, познайомитись із програмами, можливостями для вступників та атмосферою одного з найкращих університетів України!
У програмі:
• Вступна кампанія – 2025: бюджетні місця, пільги, гранти
• Особистий кабінет вступника: відповіді на популярні запитання
• Як знайти себе в економіці: приклади студентських кейсів
• Працевлаштування випускників: кейси з життя
• Презентація освітніх програм: “Економіка (економіка бізнесу)”, “Економіка цифрового розвитку”
• Екскурсія Львівською політехнікою (3 травня – лише за реєстрацією)
• Жива сесія Q&A з викладачами, студентами й батьками
Чому варто долучитись?
Зрозумієте правила вступу та побачите можливості для кар'єрного росту
Відчуєте атмосферу Львівської політехніки – простору розвитку та цінностей
Почуєте історії студентів, які реалізовують себе вже під час навчання
Побачите, як економіка виглядає на практиці – в бізнесі, аналітиці, проєктах
Дата та формат події:
1 травня 2025 року, 19:00 — онлайн-зустріч у Zoom [https://surl.li/epnbhz]
Ідентифікатор конференції: 355 752 4745 Код: 2025
3 травня 2025 року, 11:00 — офлайн-зустріч у Львові
вул. Митрополита Андрея, 5
4-й навчальний корпус, ауд. 402
З повагою,
завідувач кафедри економіки
підприємства та інвестицій,
Національного університету
«Львівська політехніка» Орест КОЛЕЩУК
Віра Гера. Христос Воскрес!
22.04.2025, 08:02
Шановні колеги!
Від щирого серця вітаю вас із величним святом Воскресіння Христового!
Великдень — це час оновлення, світлої надії та духовного піднесення. Нехай це свято наповнить ваші серця теплом, вірою та любов’ю. Бажаю міцного здоров’я, родинного затишку, миру, злагоди та наснаги у вашій благородній праці. Нехай кожен день приносить радість, добрі новини та нові звершення.
Христос Воскрес!
19.04.2025, 09:07
Профорієнтація
19.04.2025, 08:49
17.04.2025, 17:45
ФСБ вербує тебе для здійснення підриву ТЦК або інших будівель? Не погоджуйся, бо станеш смертником!
Спецслужби рф почали використовувати нову тактику. Вони підривають виконавців, які мінують ТЦК, або ж інші важливі адміністративні чи правоохоронні будівлі.
Використовують їх «втемну», а потім позбуваються як зайвих свідків.
Щоб не стати терористом-смертником, повідомляй про спроби вербування у чат бот СБУ «Спали» ФСБешника».
Якщо тобі або знайомим пропонують «просто занести пакунок» до ТЦК, поліції чи іншої адмінбудівлі, знай - тебе хочуть вбити.
Щоб уникнути смерті:
▫️ відкрий чатбот t.me/spaly_fsb_bot
▫️ напиши, який саме злочин тобі пропонували вчинити
▫️ додай контакти вербувальника та будь-які деталі, що допоможуть викрити російську агентуру.
СБУ гарантує повну конфіденційність, а кожне повідомлення буде ретельно опрацьоване.
Пам’ятай! Не ведися на обіцянки росіян – вони тебе ліквідують під час виконання «завдання».
Не пали своїх! «Спали» ворога!Разом зруйнуємо російські плани!
Наукові фестини 2025
17.04.2025, 13:17
День відкритих дверей на факультетах історії, педагогіки та психології у Дрогобицькому державному педагогічному університеті імені Івана Франка
10.04.2025, 15:35
МІНІСТЕРСТВООСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
ДРОГОБИЦЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
імені ІВАНА ФРАНКА
ФАКУЛЬТЕТ ІСТОРІЇ, ПЕДАГОГІКИ ТА ПСИХОЛОГІЇ
вул. Л. Українки, 46, м. Дрогобич, 82100; тел. (03244) 3-12-76
e-mail: fipp@dspu.edu.ua
Шановні колеги!
З метою проведення профорієнтаційної роботи у загальноосвітніх навчальних закладах та допомоги старшокласникам у професійному самовизначенні факультет історії, педагогіки та психології Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка проводить День відкритих дверей.
День відкритих дверей – це традиційний захід під час якого усі бажаючі мають змогу отримати необхідну інформацію про факультет, спеціальності та освітні програми за якими здійснюється підготовка в університеті, ознайомитися з інформацією про умови вступу до ЗВО, більше дізнатися про міжнародні освітні проекти / програми та студентське життя.
Просимо Вашого сприяння в участі учнів старших класів закладів загальної середньої освіти, їх батьків, а також педагогічних колективів Вашої громади у даному заході, який відбудеться 13 квітні 2025 року, в онлайн форматі за допомогою сервісу Zoom. Початок о 14:00 годині.
Посилання для участі:
https://zoom.us/j/2446675964?pwd=sFHVPehbiDhpUl6Dkp6rt0fdQgtjGz.1&omn=93211803285
Ідентифікатор конференції: 244 667 5964
Код доступу: 2025
З повагою, декан факультету Орест Гук
Тиждень здоров'я у нашій школі
10.04.2025, 13:48
Освітні заходи для викладачів та абітурієнтів 11-12 квітня 2025 року
10.04.2025, 08:48
На базі нашої школи відбувся другий етап змагань «Lviv Scool Quiz»
06.04.2025, 07:48
Неймовірний фестиваль-конкурс Dance Boom!
06.04.2025, 07:51
DANCE BOOM – це було БОМБЕЗНО!
04.04.2025, 23:33
Сьогодні наша школа перетворилася на справжню хореографічну сцену, де кожен рух, кожна емоція і кожен виступ стали частинкою великого Фестивалю-конкурсу Dance Boom – свята танцю, дитячих мрій і яскравих талантів!
Учасники змагалися у двох групах:
А – професійні колективи та виконавці
Б – діти, які самостійно готували свій номер
Напрями хореографії були найрізноматніші:
Сучасна: Modern, Jazz-modern, Street dance, Hip-hop, Contemporary, Acro dance, K-Pop, High heels, Folk Dance, Dance show
Народна: сценічний та фольклорний танець
Класична хореографія
Бальна хореографія: латина та стандарт
Дитяча хореографія (до 6 років)
Участь взяли:
СЗШ 23 м. Львова , Школа 54 Львів, СЗШ № 91 м. Львів (офіційна сторінка), Ліцей 93 м.Львова ЛМР, Середня загальноосвітня школа 99 м.Львова, Ліцей 81 імені Петра Сагайдачного Львівської міської ради і, звісно, СЗШ №97!
А це 312 учасників, 13 колективів і безцінні наставники!
Що це було?
Феєрія!
Енергія!
Море емоцій, посмішок, овацій і щастя!
Кожен учасник отримав свою заслужену нагороду!
А поки журі рахували бали — учасники відривались разом під музику!
Це було справжнє вау-шоу!
ВЕЛИЧЕЗНА ПОДЯКА ОРГАНІЗАТОРАМ Taras Kholov (вчитель фізкультури та хореографії) та Вероніка Холова - керівникам та наставникам зразкового хореографічного колективу “CENAT”, суддям та вболівальникам!
Ви – мегакруті! ДІТЯМ ПОТРІБНЕ СВЯТО!!! ДЯКУЄМО, ЩО ВИ ЙОГО ЗРОБИЛИ!
Було круто, драйвово та гаряче!
Дякуємо всім – ви найкращі!
До нових танцювальних зустрічей!
Відділ освіти Шевченківського та Залізничного районів м.Львова
Вчителі, які змінюють світ!
21.03.2025, 11:07
СЗШ 97 м.Львова #ПедагогиЯкіНадихають
Вчителі, які змінюють світ!
Сьогодні ми з гордістю оголосили імена переможців Програми "Педагоги, які надихають"! Ці неймовірні освітяни щодня запалюють вогник знань у серцях дітей, мотивують, підтримують і доводять, що справжній вчитель – це більше, ніж професія, це покликання!
Переможці у категорії "Середня та старша школа":
Бузікевич Оксана
Стеців Ірина
Харатинович Мар'яна
Антоняк Соломія
Медвідь Ольга
Дідик Юлія
Товарницька Марія
Лукашинський Ігор
Переможці у категорії "Початкова школа";
Гренюх Христина
Яцик Наталя
Крижовець Ольга
Боднар Руслана
Башенська Ірина
Вітаємо переможців! Ваш талант, відданість і любов до своєї справи – це натхнення для всіх нас! Дякуємо за вашу щоденну працю, за кожну посмішку дитини, за кожне запалене серце!
Нехай ця перемога стане ще одним кроком до великих звершень!
Дякуємо всім учасникам за вашу працю! Ви – справжні герої освіти!
Відділ освіти Шевченківського та Залізничного районів м.Львова
Львівська міська рада. "Якісні знання в школі, а не репетиторство"
19.03.2025, 09:13
14.03.2025, 15:47
Москальські спецслужби, намагаються використовувати наших неповнолітніх співгромадян у своїх дезінформаційних акціях, схиляючи їх до підпалів автомобілів військовослужбовців Сил оборони і будівель ТЦК, а в подальшому подаючи це, як діяльність «активного підпілля, яке підтримує росію».
Найчастіше замовники знаходять виконавців через оголошення про роботу в Телеграм-каналах, сайтах пошуку роботи . Тому, хто відгукнеться, згодом озвучують деталі, що насправді робота – це підпали обладнання “Укрзалізниці”, машин військових, будівель ТЦК. Далі надсилають інструкції для підпалу.
Після вчинення злочину, як доказ, палій зобов’язаний надіслати замовнику відео. За підпал авто замовники обіцяють від кількох сотень доларів до кількох тисяч. Але в результаті “роботодавці ” надсилають лише частину суми, або взагалі залишають виконавців без оплати. Замовники також переконують, що мета підпалів авто – боротьба з ТЦК. Вік потенційних виконавців для замовників не має значення. Навпаки, тих, кому немає 18, активно заохочують до такої злочинної співпраці, переконуючи, що за це “нічого не буде”. Але це не так.
Відповідальність за підпал військового авто українське законодавство передбачає для всіх, в тому числі, неповнолітніх. Злочин можуть кваліфікувати за 5-ма статтями Кримінального кодексу: державна зрада, диверсія, терористичний акт, а також пошкодження майна і перешкоджання законній діяльності ЗСУ.
Діти віком від 14 до 16 років можуть і вже притягаються до відповідальності лише за окремими статтями. З 16-ти настає повна кримінальна відповідальність. Наслідки будуть і для тих, кому менше 14 років – це від трьох до семи років позбавлення волі.
Москальські спецслужби намагаються завербувати підлітків для підпалу, теракту чи мінування? «Спали» ворога сам – здай його до СБУ!
Для цього Служба безпеки України запускає офіційний чатбот «Спали ФСБешника». Його створено в telegram, оскільки цей месенджер окупанти найчастіше використовують для вербування молоді та неповнолітніх.
Якщо тобі або твоїм знайомим пропонують підпалити авто ЗСУ чи адмінбудівлю, влаштувати теракт чи мінування – одразу пиши нам! Не допомагай ворогу руйнувати оборону твоєї країни!
Хвилюєшся про свою безпеку?
Ми гарантуємо конфіденційність. Кожне повідомлення буде ретельно опрацьоване співробітниками СБУ.
Не пали своїх! «Спали» ворога! Разом зруйнуємо москальські плани!
Фестиваль поезії творів Тараса Шевченка іноземними мовами «Шевченкове слово без кордонів»
11.03.2025, 07:30
Вітальний відеочелендж «Віщий Кобзар»
11.03.2025, 07:34
Почесне III місце на III (обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з біології!
10.03.2025, 20:06
Про програму «Педагоги, які надихають»
10.03.2025, 20:09
Допомога воїнам не зупиняється ні на мить!
10.03.2025, 20:11
10.03.2025, 14:42
Здобули перемогу у другому етапі змагань «Львівська шкільна спортивна ліга з черлідингу»
04.03.2025, 11:27
Малювання - це невід'ємна частина життя маленької Лілії
04.03.2025, 11:29
Зворушливий реквіємний захід «Життя, обірване на злеті»
04.03.2025, 11:20
Щиро дякуємо друзям із Люксембурга за чудові подарунки
04.03.2025, 11:22
НМТ-2025: що потрібно знати про реєстрацію
26.02.2025, 20:25
Основні засади процесу реєстрації для участі у вступному випробуванні на бакалаврські програми, зокрема створення персонального кабінету й унесення в ньому даних та інформації, визначено Порядком реєстрації осіб для участі в національному мультипредметному тесті у 2025 році.
З’ясуймо, що потрібно знати, щоб успішно зареєструватися для участі в національному мультипредметному тесті (НМТ). Основний період реєстрації триватиме з 6 березня до 3 квітня 2025 року.
6 березня на сайті Українського центру оцінювання якості освіти стане доступним спеціальний сервіс, за допомогою якого потенційні учасники НМТ матимуть змогу створити персональний кабінет. Це можна зробити автоматично за допомогою застосунку Дія або ж шляхом заповнення форми в реєстраційному сервісі.
Після створення персонального кабінету в ньому потрібно буде виконати такі дії:
зазначити реєстраційні дані (контактну інформацію, категорію «випускник поточного року» або «випускник минулих років», відомості про заклад освіти (для випускників поточного року), у разі потреби поставити відмітку про проходження НМТ під час додаткових сесій, указати на потребу створення особливих (спеціальних) умов), вибрати із запропонованих переліків навчальний предмет на вибір і населений пункт в Україні або за кордоном, де учасник / учасниця планує перебувати в дні проведення НМТ, а також мову складання предметів сертифікаційної роботи;
завантажити сканкопії та/або фотокопії реєстраційних документів (їх перелік програма визначить автоматично відповідно до способу створення персонального кабінету і внесених реєстраційних даних);
підтвердити бажання взяти участь в НМТ і надіслати внесену інформацію та копії документів на обробку до регіонального центру оцінювання якості освіти, натиснувши на відповідну кнопку в сервісі.
Зупинімося докладніше на тому, дані яких документів потрібно зазначати під час реєстрації.
Якщо потенційні учасники НМТ під час створення персонального кабінету виберуть опцію «Створити за допомогою Дії», то їхні персональні дані буде заповнено автоматично. Для цього достатньо через Дію надіслати копію цифрового документа (ID-картки або закордонного паспорта). У такому разі не потрібно буде вручну вводити персональні дані й завантажувати сканкопії паспорта та картки платника податків.
Створюючи персональний кабінет самостійно, потенційні учасники НМТ в спеціальному сервісі вказують особисті дані (прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), число, місяць і рік народження), вибирають з переліку тип паспортного документа або іншого документа, що посвідчує особу, і зазначають його дані. Якщо це паспорт книжечка, то потрібно вказати його серію і номер, якщо це ID-картка — тільки номер.
Також потрібно увести реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП), а в разі його відсутності поставити в реєстраційній формі відповідну позначку. У 2025 році з’явилася можливість вказувати (за наявності) унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі (ЄДДР).
До обов’язкових реєстраційних документів належить і документ, що підтверджує інформацію про освіту. Відповідно обов’язковими для завантаження будуть копії:
паспортного документа або іншого документа, що посвідчує особу, на підставі якого здійснюють реєстрацію. У разі неможливості завантаження сканкопії або фотокопії документа, що посвідчує особу, вступники замість нього можуть завантажити сканкопію (фотокопію) довідки з ЄДДР / витягу із реєстру територіальної громади, що містить інформацію про відповідний документ, що посвідчує особу, інформацію про який внесено в персональному кабінеті;
документа, що підтверджує внесену інформацію про РНОКПП: картка платника податків, або паспорт громадянина України, до якого внесено дані про РНОКПП, або свідоцтво про народження, до якого внесено дані про РНОКПП, або довідка про присвоєння ідентифікаційного номера фізичної особи – платника податків, або довідка про внесення відомостей до ЄДДР, або витяг із реєстру територіальної громади;
документа, що підтверджує інформацію про освіту:
для цьогорічних випускників – копія довідки з місця навчання, яка підтверджує, що особа завершує здобуття повної загальної середньої освіти у 2025 році;
для випускників минулих років – копія одного з таких документів: документа про повну загальну середню освіту, документа про здобутий освітньо-кваліфікаційний рівень молодшого спеціаліста, документа про здобутий освітньо-професійний ступінь фахового молодшого бакалавра, документа про здобутий ступінь вищої освіти, виписки з Реєстру документів про освіту ЄДЕБО, яка підтверджує наявність у ньому одного із зазначених у цьому підпункті документів про освіту.
Для окремих категорій учасників важливою буде ще й така інформація.
Якщо під час вибору навчального предмета із запропонованого переліку учасник / учасниця, заповнюючи реєстраційну форму, вкаже на бажання виконувати завдання сертифікаційної роботи з математики, та/або історії України, та/або біології, та/або географії, та/або фізики, та/або хімії мовою корінного народу або національної меншини, то йому / їй потрібно буде завантажити ще й копію довідки про мову навчання.
Вступники, які в реєстраційному сервісі вказали на потребу створення особливих (спеціальних) умов у ТЕЦ, мають завантажити копію медичного висновку про створення особливих (спеціальних) умов для проходження зовнішнього оцінювання за формою первинної облікової документації № 086-3/о «Медичний висновок про створення особливих (спеціальних) умов для проходження зовнішнього незалежного оцінювання», затвердженою наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України від 29 серпня 2016 року № 1027/900. Якщо такого медичного висновку не надано або надано медичний висновок без дотримання вимог законодавства щодо нього, вступника буде зареєстровано для участі в НМТ без створення особливих (спеціальних) умов у ТЕЦ.
Звертаємо увагу на те, що в разі ненадання тих чи тих копій документів або надання копій, що не відповідають вимогам, вступнику / вступниці буде запропоновано усунути недоліки якнайшвидше, але не пізніше ніж до 8 квітня.
Зауважимо також, що Порядком реєстрації осіб для участі в національному мультипредметному тесті у 2025 році визначено, у яких спосіб вступники можуть вносити зміни до реєстраційних даних, як подавати заяву про зміну мови завдань або про зміну спецумов, а також як подавати апеляційну заяву на оскарження рішення регламентної комісії в разі відмови в реєстрації.
Про інші особливості процедури реєстрації для участі в НМТ говоритимемо під час прямого етеру «НМТ-2025: ви запитуєте — ми відповідаємо».
https://testportal.gov.ua/nmt-2025-shho-potribno-znaty-pro-reyestratsiyu/
Як знайти свою професію? Поради від експерта
22.02.2025, 21:16
Стало доброю традицією проводити спортивні турніри на знак пам'яті й шани всім героям України
22.02.2025, 21:18
Вшанували пам'ять Героїв Небесної Сотні!
22.02.2025, 21:10
Зустріч учнів 8-х класів з ветераном війни Сергієм Шейко
22.02.2025, 21:12
Зустріч з підприємцем: від ідеї до успіху
22.02.2025, 21:14
Працівники центру національно-патріотичного виховання нашої школи провели серію заняття з мінно - вибухової безпеки для учнів
21.02.2025, 11:56
Тихою молитвою та малюнками «Ангели пам'яті» вшанували діти Героїв Небесної Сотні
21.02.2025, 11:58
Всеукраїнська акція пам'яті «Вшануй, де б не був»
21.02.2025, 12:00
Учні школи невпинно працюють над виготовленням окопних свічок
21.02.2025, 11:53
13.02.2025, 13:50
Запрошуємо учнів 11-го класу до участі в Зимовій онлайн-школі “Інформаційні технології в міжнародних відносинах” (ІТ в МВ), яка буде проходити 17-20 лютого 2025 р. на платформі Zoom
Попередня реєстрація за посиланням:
https://docs.google.com/forms/d/19tW0q5J4qa88Rd7_v9h9g5V86f8FwNcSp1oHg_FQfgU/edit
Кінцевий термін - 16 лютого 2025 року
З повагою
завідувач кафедри МІ,
професор Василь ГУЛАЙ,
моб. тел.: (067)9490746
Граємо, розвиваємось, проводимо час із користю!
12.02.2025, 11:09
10.02.2025, 08:34
Організаційний комітет училища запрошує Вас та учнів Вашого навчального закладу взяти активну участь у профорієнтаційному заході
День відкритих дверей
«Прийди! Дізнайся! Обери!
який відбуватиметься 13 лютого 2025р. з 12:00 до 16:00 год. у ДНЗ «Львівське вище професійне училище харчових технологій» за адресою:
м. Львів, площа Данила Галицького, 8 (біля театру ляльок).
Школярі матимуть змогу:
§ Ознайомитися з перспективними професіями;
§ Взяти активну участь у майстер-класах;
§ Продегустувати власноруч приготовлені смаколики;
§ Познайомитися з учнями та викладачами училища;
§ Обрати професію до душі.
Обирай класну професію!
Львівське ВПУ харчових технологій запрошує на навчання!
На базі 9 класу:
Пекар, кондитер (термін навчання - 3р.9м.)
Кухар, офіціант (термін навчання - 3р.)
Кухар, кондитер (термін навчання - 3р.5м.)
На базі 11 класу
Пекар, кондитер (термін навчання - 1р.9м.)
Кухар, майстер ресторанного обслуговування (термін навчання - 1р.5м.)
Кухар, офіціант (термін навчання – 1р. 5м.)
Наші контакти:
м. Львів, площа Данила Галицького, 8
Тел.: +38 068 567-48-95;
+38(032) 235-53-30
E-mail: lplcht@ukr.net http://lvpucht.lviv.ua
Сторінками історії… шлях до Незалежності
29.01.2025, 21:10
#Виховні_аспекти #Крути #ПривітнаБібліотека #НавчаємосьРазом
Крути – це не лише сторінка історії, а й символ незламності, патріотизму та жертовності заради незалежності України. Сьогодні ми вкотре усвідомлюємо: боротьба триває, а пам’ять про тих, хто віддав життя за Батьківщину, має жити в серцях наступних поколінь.
Сьогодні учні 7-А та 7-В класів разом з класними керівниками Оксаною Бузікевич і Ольгою Кравус поринули у захопливу подорож сторінками історії України під час виховного заходу «Сторінками історії… шлях до Незалежності».
Особливою гостею заходу стала пані Наталія Сімашко, працівниця Привітної бібліотеки, яка допомогла учням глибше усвідомити події, що стали визначальними у становленні нашої держави. Разом згадали видатні постаті, знакові події та випробування, які Україна долала на шляху до своєї Незалежності.
Відділ освіти Шевченківського та Залізничного районів м.Львова
27.01.2025, 11:22
Зимові Фестини для школярів «Стань майстром комп’ютерних технологій»
24.01.2025, 09:41
З 25 січня по 22 лютого за підтримки Управління освіти Львівської міської ради у Львові відбудуться 8-мі Зимові Фестини для школярів «Стань майстром комп’ютерних технологій». Подія проходить на базі Академії СТАРТ_ІТ.
За час проведення Фестин з 2018 року в них взяли участь понад 2 100 школярів 3-11 класів із 96 шкіл Львова та області.
Академія СТАРТ_ІТ запрошує учнів 3 -11 класів на цікаві та пізнавальні БЕЗКОШТОВНІ ЗАНЯТТЯ з новітніх технологій, які проводять фахівці львівських ІТ-компаній.
Просимо поширити наступну інформацію у вайбер-групах 3-11 класів:
💥 Львівська Академія СТАРТ_ІТ запрошує учнів та батьків на безкоштовні практичні заняття (воркшопи) та майстер-класи з новітніх технологій від фахівців ІТ-компаній під час 8-х Зимових комп’ютерних Фестин школярів.
📌 Коли: щосуботи, 25 січня - 22 лютого з 13:00 до 14:30.
📌 Де: м. Львів, вул. Федьковича, 60А, Бізнес-центр «Технопарк», корп.1.
.
Розклад:
📌 25 січня о 13:00
Воркшоп «Створимо гру під смартфон/айфон у середовищі MIT App Inventor», 7-10 класи.
Воркшоп «Запрограмуємо власну гру на JavaScript», 5-7 класи.
📌 1 лютого о 13:00
Воркшоп «Створимо 3D-модель робота Єва у програмі Blender», 7-10 класи.
Воркшоп «Створимо комп'ютерну гру в середовищі Microsoft KODU Game Lab», 3-6 класи.
📌 8 лютого о 13:00
Майстер-клас «Як використовувати Штучний інтелект для розробки веб-сайтів», 7-11 класи.
Воркшоп «Створимо Валентинку у графічному редакторі Adobe Photoshop», 5-7 класи.
📌 15 лютого о 13:00
Воркшоп «Створимо 3D-модель персонажа Marvel у програмі Tinkercad», 3-6 класи.
Воркшоп «Зробимо мерчі для стильного одягу у редакторі Adobe Photoshop», 7-9 класи.
📌 22 лютого о 13:00
Майстер-клас «Як з Штучним інтелектом створити креативний графічний дизайн», 7-11класи.
Воркшоп «Запрограмуємо роботів за допомогою Штучного інтелекту», 5-7 класи.
🚩 Академія забезпечує безпеку та навчання учнів під час повітряної тривоги та блекауту, бо розташована у приміщеннях Бізнес-центру «Технопарк», де є обладнані комфортні укриття та потужні генератори.
👉 Реєструйтесь на пробні заняття за посиланням: https://forms.gle/kttCZyAjVSDacDQN7
або за телефонами (067) 676 47 05; (095) 309 68 84.
До зустрічі на комп'ютерних Фестинах!
--
З повагою
Львівська Академія СТАРТ IT
academy@startit.lviv.ua
(067) 676-47-05
(095) 309-68-84
ЛНУ імені Івана Франка. Зимова профорієнтаційна школа “Економіка. Аналітика. Право в бізнесі”
24.01.2025, 09:39
Звертаємось до вас з Львівського національного університету імені Івана Франка. Маємо чудову новину для школярів вашої школи. Будемо щиро вдячні за поширення інформації серед учнів.
З 28 по 30 січня 2025 року на базі Львівського університету відбудеться зимова профорієнтаційна школа “Економіка. Аналітика. Право в бізнесі”.
Це унікальна можливість для старшокласників дізнатися більше про освітні програми, які пропонує Львівський університет, а також отримати корисні знання та навички у сфері економіки, аналітики та юридичного супроводу бізнесу.
Коротко про програму Школи:
Основи аналітики в економіці: збір, оброблення, аналіз та візуалізація даних.
Знайомство з сучасними сервісами та програмами (Power BI, Excel).
Юридичні аспекти започаткування власної справи, захисту персональних даних та уникнення фінансових санкцій.
Практики бізнес-планування, реєстрації бізнесу та його юридичного супроводу.
Формат і розклад:
28 січня, 11:00–12:20 (онлайн).
29 січня, 11:00–12:30 (онлайн).
30 січня, 11:00–13:00 (офлайн, Економічний факультет ЛНУ ім. І. Франка, просп. Свободи, 18).
Посилання для зустрічей онлайн:
Join Zoom Meeting https://zoom.us/j/93664365070?pwd=pgNuLP1Nay9WWuF8uEF9NPBg2DJ1J1.1
Meeting ID: 936 6436 5070
Passcode: LNU
Цільова аудиторія:
Учні 9–11 класів та всі зацікавлені.
Для участі необхідно зареєструватися за покликанням:
Завітала спеціаліст дизайн-мислення департаменту маркетингу Кредобанку Христина Валькович
19.01.2025, 23:20
Поспілкувалися з гостем із організації Червоний Хрест
19.01.2025, 23:22
Долучились до благодійної акції «Допоможи чотирилапим»
19.01.2025, 23:24
Зимова школа Data Engineering and Security 2025
16.01.2025, 19:43
"Львівський національний університет імені Івана Франка радий повідомити про унікальну можливість для учнів старших класів, які вперше мають змогу безкоштовно долучитися до зимової школи Data Engineering and Security 2025!
Мрієте зануритися у світ великих даних та захисту інформації? Бажаєте стати майстром сучасних технологій і відкрити для себе нові горизонти знань?
Тоді ми чекаємо на Вас!
Коли? 20 січня – 2 лютого 2025 року
Формат: Онлайн + можливі ексклюзивні зустрічі наживо
Що на вас чекає?
✓ доступ до трьох навчальних потоків з лекціями від провідних експертів у галузі інженерії даних та кібербезпеки:
Core A: студенти 1-2 курсу
Core B: учасники з досвідом в ІТ (3-4 курс)
Core С: старшокласники
✓ можливість ближче познайомитись з інноваційними освітніми програмами:
- Інженерія програмного забезпечення
- Високопродуктивний комп’ютинг
- Кібербезпека та захист інформації
- Статистика. Статистичний аналіз даних
✓ інтерактивні воркшопи з сучасних технологій
Що вивчатимемо?
Software та Web development
Cloud technologies ,
Big Data ,
Machine Learning та новітні AI-рішення
Cyber Security
"Майбутнє за тими, хто здатен не лише адаптуватися до змін, а й визначати їхній напрямок." - Тім Бернерс-Лі, винахідник Всесвітньої павутини
Реєструйся за покликанням https://des.lnu.edu.ua/register та стань частиною майбутнього IT!
Школа реалізована Львівським університетом за підтримки Львівського ІТ Кластера та провідних ІТ компаній.
Не пропустіть шанс стати частиною захоплюючої спільноти, яка змінює майбутнє. Давайте разом проведемо незабутній час, сповнений знань та нових вражень!
З повагою, ЛНУ ім. І. Франка